hai, ik weet niet zeker of dit een geldige vraag is maar ik wil graag info over een leuk wii spel

ik wil dus graag een leuk wii spel hebben maar ik weet geen leuke dus geen maar een antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

New super Mario bross voor de Wii is geweldig. Heb hier al heel veel plezier mee gehad met mijn vrienden. Met z'n vieren door een landje lopen. Je kan elkaar helpen of elkaar juist tegenwerken. Zeker een aanrader
12 jaar geleden
Guitar hero Metallica. Die is echt super vet. Gewoon lekker spelen met een paar vrienden, en allemaal een keertje zingen, dan kan je echt lachen. En als je niet van Metallica houdt, guitar hero 5, of een andere guitar hero/rockband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Just Dance (2), als je van dansen houdt. Kun je alleen doen of met meerderen, we hebben er veel lol mee hier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar hou je van? Ben je een jongen of een meisje? Er bestaat ook een glee karaoke spel dat mij wel leuk lijkt, maar ik weet niet of jij daarin geintresseerd bent.