heeft iemand een tip als voor ondervragingen met L.A Noire?

het gaat telkens mis met die ondervragingen heeft iemand daar een tip voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet goed naar gezichten en handen kijken..als ze wegkijken of hun handen verbergen dan weet je in ieder geval dat het geen truth is..dan moet je je bewijsmateriaal nakijken of je kan bewijzen dat hij liegt..zo ja? Dan kies je Lie..zo nee kies je doubt..het is dus ook belangrijk dat je alle bewijsstukken verzamelt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

lanoire.wikia.com staan de antwoorden van de ondervragingen. Anders kun je je intuition gebruiken door tijdens een ondervraging op de menu knop te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet zeker maar wanneer zeg wegkijken of gaan pulken aan iets. Dan denken ze soort van na over een leugen wat ze je gaan vertellen