Kun je op fifa 11 praten over de headset op de ps3?

ik speel vaak tegen een vriend potjes fifa 11. Wij willen ook praten met een headset op fifa, maar we weten niet hoe dat kan!!! ik heb dit al ooit eerder gevraagd en toen zeiden er mensen van wel, maar weet er ook iemand hoe? We spelen dan dus wel tegen elkaar, kan dat gewoon?
we hebben geen echte ps3 headset, maar gewoon een die voor ps3 is en voor meerdere dingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een chat. Ga helemaal rechts in het PS3 menu (waar ook je lijst met vrienden staat) en dan ergens bovenaan kan je een groepschat creeeren. Volgens mij kan je als je met z'n 2e (of meer) daar zit, elkaar horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet, je kan niet terwijl je een spel speelt, elkaar buiten het spel en via het hoofdmenu om horen.

Andere antwoorden (1)

dat kan als je naar chat gaat en dan iemand aanklikt