Hoe kan je op de Xbox 360 met 2 controllers op dezelfde Xbox op Live spelen? Op de ps3 hoef je alleen maar op ''Y'' te drukken. Hoe op de Xbox 360?

Hoe kan je de 2e controller toevoegen als je op Live wil spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan het spel. Als de controller aanstaat kun je die gewoon toevoegen.
Wel eerst je controller configureren met je xbox.

Het beste antwoord

Als de console de controller niet kent (bv. als je vriend een controller meeneemt), dan moet je ze eerst met elkaar ''verbinden''. Dit doe je door eerst op het kleine (witte) knopje op je xbox te duwen en daarna op hetzelfde knopje aan de voorkant (de kant met RT en RB enzo). De groene kringetjes rond je xbox en controller zullen dan beginnen licht te geven en na een tijd is de controller verbonden met de xbox.

Daarna moet de tweede persoon op de xbox-knop op zijn controller duwen en dan een account kiezen (best guest). Als je dan een spel opstart en online gaat gamen kan het zijn dat je in de lobby nog eens een account aan de tweede persoon moet geven.

Hopelijk lukt het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Y ingedrukt houden, op de PS3 is het driehoekje:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan het spel..zodra je gaat spelen moet de 2de controller inloggen als Guest..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de xbox betaal je voor xbox live. dus je kunt meestal niet met 2 controllers online. behalve bij sommige spellen zoals Halo en cod black ops. hier kan je inloggen als quest. Ik zelf weer verder niet bij welke spellen je nog meer samen kunt spelen op '1' xbox live account.