consoler probleem geeft move consoler aan

als ik call of duty speel met mijn gewone consoler is er niks aan de hand.
Als ik heavy rain erin doe en het spel aan zet.. en het spel begint. geeft hij de melding dat ik een webcam moet aansluiten en de langwerpige console moet gebruiken.
Terwijl hij het een half jaar geleden gewoon deed(heb hem uitgeleend.. )
Hoe stel ik dit in.. heb de usb al er in en eruit gehaald.. en de playstation herkent de gewone console wel.. want bij ander spel doet hij het wel

Toegevoegd na 2 uur:
JA oeps foutje.. dat begrijp ik maar ik kreeg deze melding..dat ik de camera aan moet sluiten en in beeld zie ik die joystick... langwerpige.. maar die heb ik helemaal niet.. waar kan je instellen dat ik de gewone controler gebruik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ten eerste is het geen console maar controller wat je bedoelt:).

Wat jij bedoelt is een move controller voor de ps3. Dat werkt hetzelfde als een wii controller..door beweging..heavy rain is een van die spellen die een aantal maanden terug een update heeft gehad voor de move controller..maar je bent bij heavy rain niet verplicht om met move te spelen, het kan ook nog met je gewone controller.