Nee werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan wel. Maar dat hangt dan weer helemaal af van welke het precies is en dan zul je ofwel een apparaatje moeten kopen of zelf maken.
Ik denk dat tenzij je alles wil uitzoeken van hoe je de signalen van de gamepad wil omvormen zodat de xbox ze kan herkennen je beter gewoon een controller kan kopen voor de xbox. Dat is sneller en makkelijker.

Andersom is een stuk makkelijker. Je kan een xbox controller makkelijk op je pc laten werken. Dus ik raad aan een xbox controller te kopen want dan heb je er meteen een controller bij voor je pc.