De structuur van het volume is te groot? (Mac)

Ik heb TDU2 (testdriveunlimited2) gedownload op een Mac.
En als ik het bestand (iso) op een USB van 8gb wil zetten zegt hij de structuur van het volume is te groot.

Wat bedoelen ze daarmee?
En hoe los ik het op?

HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.1K

Antwoorden (3)

De USB stick is FAT32 geformatteerd daarmee ben je gelimiteerd aan +/- 4GB grote bestanden. Je kan met een speciaal programma de stick NTFS formatteren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Is het om de ISO over te zetten naar een andere computer? Want normaliter moet je even een ISO-mount programma gebruiken om zo de ISO in te lezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de Mac kan het zonder speciaal programma zie ik. http://osxdaily.com/2008/04/22/easily-mount-an-iso-in-mac-os-x/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
in Windows kan het ook zonder speciaal programma, gewoon via Command Prompt :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ISO's openen? Leg eens uit hoe precies? Of bedoel je NTFS formatteren op USB sticks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een ISO hebt gedownload kun je hem mounten in OSX, geen software nodig.. gewoon mounten en spelen.. simples
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat al bij mijn antwoord, ik wil het weten voor Windows.
Kimath
12 jaar geleden
ik bedoelde voor NTFS formatteren, dat kan ik command prompt. Voor ISO's mounten gebruik ik altijd Daemon Tools.
Het is inderdaad zo dat als je USB-stick FAT-32 geformatteerd is dat hij geen bestand aan kan die groter zijn dan 4 GB. Dit kun je veranderen door de USB-stick opnieuw te formatteren (LET OP: alle gegevens op de USB-stick gaan verloren). Dit doe je met "Schijfhulpprogramma. Te vinden in Programma's -> Hulpprogramma's -> Schijfhulpprogramma.
Als je dit hebt gedaan kun je het bestand op de USB-stick zetten.

Wil je dit bestand op je mac gebruiken kun je het gewoon aanklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NTFS op een Mac?! Dacht het ff niet!!

Gewoon je USB in Disk utility formatteren/wissen als Mac OS Extended en je bent klaar.. NTFS is (Windows NT File System) dus heel wat anders... en niet eens beschibaar als filesystem op een Mac.. Alleen FAT is beschikbaar onder Mac.. dit zodat fotokaartjes e.d overal gebruikt kunnen worden... ga ook niet proberen NTFS onder Mac te gebruiken, Mac houdt er niet van... Er zijn programma's om NTFS stations te mounten, maar begin er niet aan.. je hebt een verstandige keus gemaakt om Mac te nemen, gewoon omdat ze beter zijn.. blijf dan ook lekker weg bij Windows filesystems :)

Mac OS Extended is the way to go!

Toegevoegd na 1 minuut:
maar door de gebruiksvriendelijkheid van Mac kun je gewoon je ISO mounten en spelen.. niks nodig verder :-)

Toegevoegd na 5 minuten:
Dubbelklik je ISO en hij gaat hem mounten... that's it