Wat doe ik fout met mijn Xbox live Gold 2dagen gratis code?

Ik zit met het volgende probleem: als ik op mijn Xbox naar: my Xbox>account pop>account managment>manage account>your membership>Xbox live free>redeem code>code intikken. Doe dan geeft hij na de code invoeren geen foutmelding. Maar als ik later weer bij mijn memberships kijk staat er niet dat ik 2 dagen gratis gold heb... Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kaartjes zijn geen échte xbox-live gold, je kan wel online spelen maar echt van die ranked matches bijvoorbeeld niet, vandaar waarschijnlijk dat je het volgens je xbox officieel niet hebt. Maar ik zou sowieso eerst even proberen online te spelen.