Als ik een game koop, die met playstation plus gratis is, en het playstation plus abbo loopt af, kan ik het spel dan ook niet meer spelen?

Met het welcome back pakket van PSN krijg je gratis 30 dagen playstation plus. Vandaar ijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je bent je spel die je download met playstation plus wel kwijt na die 30 dagen.
De spellen die je krijgt ter compensatie houd je wel voor altijd.
Avatars en achtergronden die je download met playstation plus mag je wel houden.