werkt een r4 van een nds op een 3ds?

Dus kun je de spellen die op een r4 kaartje voor een nds staan, spelen op de 3ds. (Als je het 3d effect uitzet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja en nee. Het is een kat-en-muisspel tussen Nintendo en de R4 makers. De 3DS wordt constant van nieuwe firmware voorzien. Dus wanneer Nintendo een werkende R4 aantreft, zal het meteen maatregelen nemen en die R4 op jouw 3DS blokkeren.

Het kan dus zijn dat als je de R4 altijd van de nieuwste firmware voorziet, hij af en toe werkt, maar daar blijft het dan ook bij. Verkopers zullen het tegendeel beweren, maar die hoef je niet te geloven.

Het voordeel van games kopen is trouwens wel dat je al snel goed nadenkt over welke game je koopt en hem ook echt uitspeelt, om nog maar te zwijgen over dat je een paar programmeurs aan hun salaris helpt. Iets waar je zelf aan het einde van de maand natuurlijk ook om zit te springen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, de 3ds heeft een beveiligd systeem, word dus w8en opeen hack in defirmware ;), ik hou je op de hoogte ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat jammer genoeg niet meer op de Nintendo 3DS