ik heb problemen met mijn spel football mania

als ik het spel wil installeren dan zie ik het begin scherm en dan zie ik geen tekst in de vakjes staan zoals spel installeren.
en als ik hem van binnen installeer in de data van het spel zelf (dat eigenlijk niet wekt) dan speel ik het spel en dan gebeurt er niks.

zeg even dan of het licht aan mijn computer of aan iets anders.

ALS JE DE VRAAG NIET BEGRIJPT LEES DEZE TEKST HIER BOVEN.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik denk dat het aan je computer ligt je zou hem even 3 dagen uit laten zetten en dan heel langzaam alweer naar het spel gaan of misschien lukt het spel niet op jouw computer of heb je te weinig ruimte