als ik op de ps3 Buzz! wil spelen zijn dit best moeilijke vragen. hoe kan ik dit veranderen. in makkelijkere vragen

als ik op de ps3 Buzz! wil spelen zijn dit best moeilijke vragen aangezien ik het wil spelen met een feestje waar ook kinderen mee doen wil ik weten of je de vragen makkelijker kan maken. hoe kan ik dit veranderen.
alvast bedankt

Toegevoegd na 1 uur:
als het kan graag antwoord voor zaterdag.
weet dat je quizen kan maken maar dan weet ik de antwoorden al en dat wil ik niet want ik wil zelf mee spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je kan je eigen quiz maken als je ingelogd bent op het netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat weet ik. maar ik vind het ook leuk om zelf mee te doen en anders weet ik alle antwoorden al dus dat is niet zo leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah goeie daar had ik ff niet aan gedacht. Kon je ook niet quizzen van andere downloaden, misschien zitten daar hele makkelijke tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan zal wel ff kijken. maar hoe kom ik erachter wat makkelijke quizen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen idee, ik heb het spel niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dan is het jammer