Ik heb een XBOX360 en wil die aansluiten op een 24 '' monitor. Ik kan er geen 5.1 boxen op aansluiten. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor 5.1 boxen heb je? Een logitech set of een set waar je nog een versterker/receiver voor nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Qware 5.1 sound system, dus geen versterker nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor ingangen zittern erop, foto zou mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De foto staat er :D

Antwoorden (1)

Je kan de av kabel vam xbox gebruiken voor het geluid alleen het probleem is dat die dan de hdmni poort blokeert met dat grote plastic ding om de aansluiting die kan je erafhale en dan is die opeen veel kleiner en past er een av en hdmni kabel doe je hdmni voor beeld en de av gebruik je alleen de audio kabels voor de boxen