Hoe wordt ik een goeie sniper in Cod Black Ops

K ben al heel goed met nonscope en harscope
quikscope redelijk maar hoe wordt ik goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Oefenen. In Black Ops hebben ze het quickscopen moeilijker gemaakt, door niet gelijk te centreren als je inzoomt, maar in het begin in een gebied eromheen richt. Daarom is het in Black Ops moeilijker dan in bijvoorbeeld Modern Warfare.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst combat training en train dan met een sniper op niveau recruit. En zo moet je dat proberen op te bouwen