Wanneer komt de Playstation Store weer online, en waar kan ik mijn compensatie aanvragen?

naja, je begrijpt het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

afwachten op een mailtje van playstation network,
er gaan genoeg geruchten rond maar alleen zodra dat mailtje wordt verstuurd is alles zeker en weet je meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mensen dachten eerst 24 mei, dat is nu dus niet meer.
maar sony heeft bevestigd dat ze de playstation store (gaan proberen, geen idee of het lukt) op het einde van de maand weer online te laten gaan.

InFAMOUS :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zover ik weet rigting de 5 juni
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony zei zelf dat alles voor 31 mei weer online zou zijn, dus daar vertrouw ik ook op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb meerdere stukjes tekst op verschillende gamesites gelezen en daaruit blijkt dat het dinsdag online komt (Morgen)
Bronnen: