Hoe kan iemand zo rijk worden runescape ? (omschrijving)

Soms zie ik mensen die all hun beste stuff in trade venster zetten en het bedrag is zo hoog dat er bij price: unknown staat.. meestal hebben ze Claws party hats etc.. Hoe doen ze dit? (ik heb 87wc maar yews wordt je ook niet super rijk van)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Door te merchen dit betekend dat je spullen laag inkoopt en hoog verkoopt op de grand exchange
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik Ben heel erg rijk geworden met Slayer. Je krijgt er whips van, Black masks etc. Ook bijkomende clue scrolls. Is erg leuk en verdient goed! Bovendien train je je combat, daarmee kan je als je wat hoger bent Goed pvpen! Veel succes baas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou wel heeel veel yews moeten hakken om een phat te kopen. Het meeste geld krijgen ze inderdaad van merchen. Ze zijn ook ooit klein begonnen maar hebben een heel fortuin opgebouwd. Ik ken er zelf een, hij koopt bijv. Een paar santa's en phats. Dan verkoopt hij ze voor meer geld, omdat het al om grote bedragen gaat verdienen ze er natuurlijk steeds meer mee omdat ze ook veel geld hebben om te investeren. Een leuk filmpje om even op youtube te kijken van chessy018, ik kan de link even niet toevoegen want ik zit op m'n iPhone... Typ chessy018 in en er zou ergens een filmpje over 'tale of succes' moeten staan. Zo krijg je misschien een goed beeld van hoe ze dat nou doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Word member en ga magic logs hakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt maar maximaal 2b traden en ook cash hebben, dus als je meer hebt moet je het in items stoppen dus bv 1b aan items en 2b cash
en hoe word je rijk?
runecrafting > natures runnen bijvoorbeeld