De controller van de WII valt telkens uit. Wat kan dat zijn?

Ondanks dat de baterij vol is verliest de controller telkens de verbinding met de controller. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

ik heb het zelf ook gehad, wij hebben het zelf nagekeken. als het bij meerdere controllers is dan ligt het aan de ontvanger. als het 1 controller is dan moet je de controller open maken en alle draden controller. PAS OP! want als je het verkeerde draadje kapot maakt doet de controller het niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga het proberen

Andere antwoorden (5)

Misschien sta je te ver weg of staat er iets in de weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sta binnen de 1,5 mtr.
En de 2e controller heeft geen
Probleem op zelfde plek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is er misschien ergens een contactje of kabeltje los, dan zal je of een nieuwe moeten kopen (of gratis krijgen met garantie) of in je eentje spelen.
Miss zijn de batterijen leeg. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees de omschrijving.
hij kan een neppe chinese kloon zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een orginele van Nintendo.
Het kan zijn dat het ontvangertje (dat je bovenop je tv moet plakken) iets naar achteren gezakt is zodat 'ie het signaal niet goed meer kan opvangen. Bij die platte tv's gebeurt dit vaker.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mss zijn de batterijen leeg :) haha