Waar kan ik mijn kapotte PSP inleveren?

net als zonzoo waar je een telefoon kan inleveren ook als die kapot is en er toch nog geld voor krijgt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm... tijd voor een nieuwe vraag: Is deze site betrouwbaar =) dankje :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er net effe naar gekeken en moet zo hard lachen! wat een neppe site zeg! ik kan een betere site maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij gaat niet meer aan... de batterij slurpt zichzelf op... hij ging 2 jaar geleden kapot... heb heb sinds die tijd 2 jaar in een kast gelaten xD. op een dag zat ik lekker om 9 uur in de avond te spelen en toen werd de scherm zwart en deed ie het niet meer... volgende dag geprobeerd... ging ook niet meer aan... toen had ik de hoop gewoon opgegeven, de garantie was toch al voorbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, hij deed het ook niet met de oplader erin.

Het beste antwoord

Een advertentie op de marktplaats zetten. Er zijn er zeker zat liefhebbers van.↲↲
uc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb mijn scherm weten te verkopen met succes ook nog! dankjewel

Andere antwoorden (5)

De milieustraat, chemokar, zoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan daar speciale winkels voor die 2e hands spullen verkopen en ze zelf maken, ligt eraan waar je woont en of er 1 in de buurt is waar je m naartoe kan brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gamemania winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Game mania doet niks met defecte consoles..gewoon op marktplaats..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan mij xd nee grapje op marktplaats mensen willen soms graag wat kapotte delen van iets kunnen ze nieu maken