wat zijn de beste batterijen voor de wii remote controller?

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn baterijen zijn leeg en ik vroeg me af of ik perse alkaline batterijen moet gebruiken

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb wel een accu maar de oplader is stuk:s zou ik dan ook de gewone AA baterijen kunnen gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (4)

weetje wat handiger is. Thuis heb ik wel batterijen maar zo'n oplader ding waar je je wii controle inzet. dus elke keer als je gespeeld hebt leg je hem dan weer en daarna speel je wilt verder !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net eerder als mij;-)
Oplaadbare! Van duracell of pannasonnic bijv.
Beter is het gebruik van de woi remote accus. Dan vervang je je batterijenklepje door een accu met uitgebouwde contacten. Die kan ke in een laadstation zetten. Ben je niet steeds bezig om de batterijen te vervangen. Je zet je controller gewoon in de lader. Altijd een volle remote!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woi =Wii
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar moet ik speciaal alkaline batterij nemen of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent niet gebonden aan een soort batterij, zolang je maar 2 dezelfde gebruikt.
Om duurzamer uit te zijn raad ik je aan om NI-MH of NI-CD oplaadbare batterijen te gebruiken.
Om telkens alkeline er voor te gebruiken gaat veel geld kosten. De remote werkt net zo goed ongeacht welke batterij je gebruikt.
Duracell, gaan het langste mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de vraag of je perse alkaline moet gebruiken: Nee, je wii-controller krijgt gewoon stroom van de batterij het maakt niet uit hoe de batterij chemisch inelkaarsteekt. Je kan alle soorten oplaadbare en niet oplaadbare batterijen gebruiken.