Welke call of duty?

Hij is vaker gesteld MAAR deze keer
iets anders.Welke call of duty voldoet aan mijn eisen?
-Er moeten leuke(veel maps in zitten)
-De wapens moeten gaaf zijn.
-De graphis(beeld) moet de beste zijn.
ik gebruik een ps3. Welke call of duty voldoet aan die eisen hierboven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (10)

Dan zou ik toch voor Modern warfare 2 gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou in jou geval gaan voor Call Of Duty Black Ops.
- grafisch mooi
- vette wapens en wapens die niet bestaan (zombie modus)
- door de DLC 's nu ook veel en leuke maps.

ps.: of je kan tot november wachten op Call Of Duty Modern Warfare 3 (of Battlefield 3)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grafisch vind ik Call Of Duty Black Ops er mooier uitzien (eigen mening).
Voor de 8 extra multiplayer maps moet inderdaad extra betaald worden, maar dit hoeft niet voor de eerste 14 maps. (dit is ook het geval bij Call Of Duty Modern Warfare 2)
in de link de eerste 14 maps zonder de DLC's. http://www.cod7blackops.com/multiplayer-maps/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind juist Black Ops er grafisch veel lelijker uit zien, grauwer vooral. Als je echt houdt van open vlaktes en felle kleuren, is MW2 beter, als je meer houdt van donkere, grauwe mappen, is Black Ops weer wat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Black Ops is niet leuk..
modern warfare 2 helaas kunnen mensen hier wel quickscopen en is de grenadelauncher overpowered
als je dit niet wil pak dan black ops
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je eigenlijk geen goed antwoord op geven. Het is namelijk een eigen mening, ik vind Black Ops beter en mooier maar een vriend van me vind juist Modern Warfare 2 veel beter. Maar ik zou voor Blackops gaan vanwege de extra zombie mode, die is namelijk ech vet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zowiezo mw2 omdat je heel goede beginwapens hebt als je het net speelt en als je het langer speelt ga je waarschijnlijk dollere wapens(zoals sniper) gebruiken en er zijn goede maps de graphics zijn beter als in cod black ops(vind ik) maar je kan ook w8en op mw3 die in november uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke foto ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mw3 komt niet, de nieuwe call of duty heet waarschijnlijk project collosus of zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan komt Call Of Duty Modern Warfare 3 dus wel, alleen heet het anders...
Speel zelf Black ops

Mooiste graphics die ik tot nu toe bij de Call of duty reeks heb gezien.
Het spel is overigens ook zeer verslavend vind ik zelf en qua wapens is het zeker ook een must have
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En natuurlijk ook de nieuwe uitgebreide mappacks. Genoeg keuze met elke level speciale graphics
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm dat weet ik niet.
Zelf vind ik black ops bij jouw heel goed passen. Want het heeft een heel mooi grafisch beeld ( hoe dat ook heet) en modern warfare 2 ook. Maar de wapens van black ops vind ik fijner en die zijn echt dus realistisch ( Van modern ware fare 2 zijn er ook wel wat echt hoor maar niet allemaal )

Black ops kan je ook makkelijker begrijpen ( vind ik ). En op modern warfare 2 zijn al heel veel hacks!

Maar iedereen heeft zijn eigen menig. Maar als jouw voorkeur bij modern ware fare ligt dan zou ik even wachten tot modern warfare 3 uitkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Killzone 3 wsnt het is beter dan cod en de eisen die je stelt gelden voor bijna alle cods als je perse een cod wilt ga dan niet overhypt mee doen aa black ops of mw2 koop dan de beste cod ooit cod 4 modern warfare 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog eventjes wachten op modern warfare 3 :D:D

Daarvoor zal ik voor modern warfare 2 gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik de enige die CoD4 het beste vind?
Misschien niet de beste beelden maar wel het leukst om te spelen, leuke maps. En de wapens zijn realistisch! Geen overpowered gedoe met knif(v?)en enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check mijn antwoord je bent niet de enigste ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow ja, ik zag aan het begin Killzone staan dus ik dacht: geen cod4. Maar je hebt wel gelijk, 4 is gewoon de beste :D