Kan ik beneden Xbox 360 spelen als mijn Xbox boven zit?

Ik heb in mijn kamer een xbox 360. Beneden in de woonkamer staat de grootste tv in mijn huis. De afstand van boven naar beneden is minder dan 9 meter, dus in theorie zou ik mijn draadloze controller kunnen gebruiken. Als mijn Xbox 360 boven staat, kan ik beneden Xbox spelen? Maar als ik beneden niet speel dan wil ik wel boven kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Allereerst moet je dan ook zorgen dat je beeld krijgt op beide tv's. Hiervoor heb je sowieso al een splitter, een kabel naar je tv boven en een kabel naar je tv beneden nodig en eventueel een versterker omdat anders beneden geen goed beeld krijgt.

Dus ik zou er nog eens goed over nadenken of dat het allemaal waard is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kabel van tv naar tv is niet nodig, je kan ook gewoon een lange kabel van 10 meter of hoeveel je nodig hebt kopen en die aansluiten op je xbox en de andere uiteinde op je tv beneden.

En wat betreft of de draadloze controller dit red, ik denk het wel 9 meter is niet zoveel.