Gamecomputer of Playstation 3 + TV?

Hallo

ik weet niet goed wat doen. Zoals de titel aangeeft kan ik niet kiezen. Ik heb momenteel al een laptop waar ik schoolwerk mee doe. Ook heb ik nog mw2 en bbc2 voor op de pc te spelen.

Aangezien mijn vorige desktop kapot is, weet ik niet waar ik het meeste ga aan hebben.

Iemand suggesties die mijn keuze gemakkelijker maken?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (10)

gamecomputer, het is vaak sneller, je hebt meer rekenkracht, je kan er ook van die flauwe flash spelletjes spelen en je kan er natuurlijk op GV'en
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de computer gaan, deze is later nog te upgraden en heeft veel meer mogelijkheden dan je ps3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ps3 sneller dan pc en veel leuker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je al een laptop hebt zou ik persoonlijk voor de Ps3 gaan. PC is wel iets mooier etc, maar die moet je ook elke keer upgraden om zo mooi te blijven. Daarbij heb je bij de Ps3 wel een tv. Dan heb je dus iets om op te internetten, iets om op te te gamen én iets om op te tv te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat met upgraden is niet helemaal waar, een PS3 zit nu echt aan zijn eind dus die zal binnen een paar jaar ook vervangen moeten worden voor een PS4. Daarnaast is elke huidige fatsoenlijke videokaart veel beter dan die van de PS3. Heb een PS3 en een oudere PC , PC ziet er bijna altijd beter uit want die kan ik gewoon spelen met 1920x1080 terwijl PS3 spellen vaak niet boven de 720p uitkomen.
De ps3, want een beetje goeie gam computer is al snel 500 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ps3!!!!!! Veel leuker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groot nadeel van de computer is dat je om de zoveel tijd weer moet upgraden, de games worden steeds mooier en dat vraagt natuurlijk ook meer van je PC.
persoonlijk vind ik een pc handiger, je hebt meer mogelijkheden en je kan veel meer verschillende soorten spellen spelen. Veel leuke spellen zijn ook gratis (te downloaden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ps3 want daarmee kun je beter gamen ik heb ook een pc met mw2 en die zooi maar ps3 is wel vetter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de Playstation 3 gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zowel een PC waarmee ik game als een PS3. Heb de PC langer dan de PS3(60GB eerste lichting) en heb een keer een videokaart upgrade gedaan 2 jaar geleden en spellen zien er altijd beter uit op de PC. Met de PS3 heb ik sowieso veel last van grafische limieten, bijna nooit native resolutie (heb een 1080p scherm) maar altijd 720p spellen en dan nog eens een hoop screen tearing in veel spellen. Als je veel firstperson shooters speelt is PC ook aan te raden omdat FPS's met een controller niet goed werkt. Probeer maar eens 360 graden te draaien met een controller en met een muis en je weet wat ik bedoel.

Wat is er dan wel leuk aan een PS3? Ratchet and Clank, Little Big Planet dat soort spellen vind ik fantastisch en zou ik dan weer niet op een PC spelen. Assassin's Creed heeft ook meer een console besturing maar dat kan je opvangen door een Xbox360 controller voor je PC te kopen.

Toegevoegd na 13 minuten:
Screenshot comparison toegevoegd

Toegevoegd na 3 dagen:
1e bron werkt niet meer
2e plaatje toegevoegd

Toegevoegd na 3 dagen:
Wat ook een goede overdenking is: Hoe is je gezinssituatie, als je je PS3 onder je huiskamer HDTV zet en je hebt vriendin/kinderen of je woont bij je ouders dan wordt het wel eens lastig. Een PS3 aansluiten op een monitor met HDMI ingang kan (doe ik ook weleens) maar geeft meestal een minder resultaat omdat lcd-monitoren helemaal niet gemaakt zijn om een lagere resoluties te upscalen. Als je geen HDTV hebt zou ik een PS3 sowieso afraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bron werkt niet :s Dus Black Ops zou niet goed draaien op een ps3?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draait waarschijnlijk prima, alleen niet in 1080p en je moet maar hopen dat v-sync aanstaat, of je moet screentearing niet zien of niet als vervelend zien. En je moet geen problemen hebben met controller besturing als je een FPS speelt. Maar mijn voorkeur gaat in dit geval uit naar PC. Maar dat ligt bij mij per spel verschillend.