Is het mogelijk om een roster online update van de transfers van deze winter voor FIFA11 op de Wii binnen te halen op een apparaat dat gesoftmod is?

Ik ken iemand met een wii die gesoftmod is. Ik was daar gisteren om FIFA11 te spelen, vanaf een harddisk die via usb gekoppeld is aan de Wii. Helaas speelde Suarez nog bij Ajax en Afellay nog bij PSV enz. dus nu wil hij de roster updates (nav de transfers deze winter) binnenhalen via de onlineoptie van het spel. Is dit mogelijk zonder zijn softmod te verliezen en andere negatieve gevolgen?

Zo mogelijk hoor ik graag van iemand die het zelf geprobeerd of gedaan heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik heb mijn WII ook laten ombouwen en heb dit al meerdere malen gedaan, weet niet precies hoe hij is omgebouwd, maar meestal is dit helemaal veilig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik had nog wel een paar vraagjes: weet je wel of je hem bij het ombouwen hebt laten openmaken of dat het alleen maar een softwarematige aanpassing hebt gedaan? En speel je met gebrande dvd’s of vanaf een harddisk?