Ik wil eigenlijk een nieuwe Nintendo WII gaan kopen..

Moet ik op de nieuwe versie wachten of de huidige pakken met korting?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zult een vergelijking moeten maken tussen de mogelijkheden van de twee apparaten. Heeft de nieuwe echt veel meer mogelijkheden en zijn die het geld waard?
Zo niet zou ik lekker voor de aanbieding gaan aangezien er vast ook wel weer een derde versie komt met nog meer mogelijkheden (kun je daar alvast voor gaan sparen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt de nieuwste kopen, maar hoelang is 'nieuw' nieuw? En wat doe je als de volgende uitkomt?
Je kunt zo wel aan de gang blijven. Maar da's natuurlijk met alles op dat gebied en het is maar net wat je er mee doen wilt.
Ik zou voor een koopje gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ou op de nieuwe wachten, als die binnenkort uitkomt tenminste! Zal grafisch nog sneller zijn, en meer mogelijkheden bezitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mediamarkt maakt nu reclame: wii voor 200 euro, maar dat is waarschijnlijk met 1 controller zonder spellen, ik ken de haken en ogen van de actie niet en kan het zo snel ook niet gegoogled krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huidige pakken. Goedkoper en het verschil zal niet zo heel groot zijn. Zoek ook op Marktplaats!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou helemaal niet voor de WII gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oude met korting zou ik pakken. Zo'n ding is duur genoeg, en ik heb zelf ook de oude, en hij is prima!
De nieuwe zal vast nog beter zijn, maar voor hoe lang? Over een paar maanden zal er weer een nieuwe zijn, en zo kan je bezig blijven....