hoe werkt een wii?

ik heb net een wii gekregen maar ik weet alleen hoe hij aan en uit gaat!
HELP!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet meer mijn zusje heeft hem verscheurd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeten we dit serieus nemen ? Ik zou zeggen laat er iemand naar kijken die ook een Wii heeft
Kimath
13 jaar geleden
Kijk eens op de site van Nintendo, daar staat vast wel een digitale handleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens der profiel is ze dus 9 ;).. Vraag anders even aan je ouders/verzorgers :), die weten het vast wel :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hier even kijken, maar het is best een vervelend taaltje: http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/support/wii-klantenservice_5251_7992.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op You Tube zijn er heel veel filmpjes erover te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter even een filmpje kijke ofzo

Het beste antwoord

Toen ik mijn wii kreeg, zat er een boekje bij (handleiding). Kijk daar eens in. Daar staat alles in wat je moet weten om spelletjes te kunnen spelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bekijk ook even dit pdf bestand (staan bepaalde dingen in die je misschien wel kunnen helpen)

http://mediacontent.nintendo-europe.com/NOE/downloads/Wii_HW_System_Setup_MAN_BUN_HOL-3_NFRP.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke ik heb het gedaan en het werkt! heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Eerst moet je hem helemaal installeren. Doe de stekker er in sluit alles aan doe de wii aan en dan krijg je denk ik een installeer scherm.
Als er een gebruiks aanwijzing bij zit doe het dan volgens de gebruiks aanwijzing.