Wat is de beste manier om op de xbox te hacken met cod mw2

Waar kan ik een virusvrije hack downloaden en hoe moet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop dat ze je snel bannen. MW2 word al geziekt door mensen en daar wil jij een onderdeel van zijn, bah. zoals aangeven in een antwoord, ga maar lekker hello kitty spelen, kleuter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf vind ik mw2 al bijna onspeelbaar door alle campers.
Maar ik ben het volkomen met NicktheG eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gasten zoals jij verpesten de online games

Antwoorden (5)

Niet, het is sneu en je wordt waarschijnlijk geband
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag maar je hebt wel gelijk
Als je hacked is het een teken dat je niet tegen je verlies kunt. Want je wil dus hacks GEBruiken om te winnen.
Dus ga maar hello Kitty spelen of zo en verpest het spel niet!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij verschrikkelijke noob !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zit iedereen hem af te zeiken? Hij stelt gewoon een vraag om er antwoord op te krijgen.
Ik weet niet hoe je de online hackt, maar wel hoe je je local game kan hacken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vraagt het om het te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
local game zal wel gewoon cheaten zijn en niet hacken.. dit zit standaard al in het spel.
Beste is om hem niet te helpen lijkt mij. Is tegen de regels en spelers hebben er een hekel aan!!!