hoe oud is de xbox?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die van mij is volgende week woensdag 3 jaar, 6 maanden, 2 weken, en 1 dag.
maar we doen er niets aan hoor... geen feestje dus

Het beste antwoord

okay okay, na mijn flauwe reactie de antwoord op de vraag.... wanneer kwam de eerste xbox uit. ik denk namelijk dat je dit bedoeld?

De Xbox 360 werd officieel onthuld op MTV op 12 mei 2005, met een gedetailleerde lancering en game-informatie op de E3. Hij raakte tijdens de introductie op slag uitverkocht (behalve in Japan) en er waren in juni 2010 wereldwijd reeds 41,7 miljoen exemplaren verkocht. Er waren drie verschillende versies op de markt.

Tijdens de ontwikkeling die begon in 2003 stond de Xbox 360 bekend als de Xenon, Xbox 2, Xbox FS, Xbox Next of NextBox. In februari 2003, begon de planning voor het Xenon platform onder leiding van Microsoft medewerker J. Allard. In die maand hield Microsoft een evenement voor 400

meer info en de verjaardagen van de type xboxen vind je bij de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Xbox werd gelanceerd op 15 november 2001. Dus dit jaar in november bestaat ie 10 jaar.