hoe kan je makkelijk microsoft points voor xbox live krijgen in iedergeval is er een trukje zoals dat je gamerpoints inwisseld of zo iets

microsoft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Microsoft points moet je kopen in de winkel, bijvoorbeeld Free Record Shop of Dixons.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is niet mogelijk om op een andere manier aan Microsoft points te komen. Gamerpoints is een soort highscore, je verdiend punten door achievements te halen. Dit heeft verder geen waarde in geld.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze wel degelijk krijgen doormiddel van enquetes.. zo kom ik elke maand aan mijn microsoft points en windows live :) meestal 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xbox live :$ whoops
Ik raad je www.xboxlivecode.nl aan.
Zeer goeie, betrouwbare en goedkope website voor codes voor points en gold.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://gamecardwinkel.nl/nl/producten/lijst/category/5/Xbox-Live-Gold Is veel goedkoper en net zo betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk is aan, nog nooit van gehoord! Bedankt!