Wat is het wifi berijk van ps3

Ik wil ps3 kopen en ook online gaan maar het moden is in mijn kamer op de 1 verdieping en de tv op de begane grond btw het plafond is dicht omdat mijn ouders zijn gescheiden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

De PS3 heeft geen bereik omdat het alleen maar een ontvanger is, het bereik waar je naar moet kijken is het bereik van je draadloze modem. Bij de meeste is een meter of 10 met een paar muren er tussen het maximale.