Waarom leest mijn wii de cd niet meer? En hoe zorg ik dat hij dat wel doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders een andere cd om te kijken of het aan da wii of aan de cd ligt

Antwoorden (6)

Misschien de cd er andersom indoen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teveel krassen op de disc?
Wii kapot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ff op de cd hijgen en dat met schoon maken met je vest.. Kan werken soms ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik d8 ook een hele tijd dat mijn Wii kapot was. Maar ik Deed de cd er steeds verkeerd om in. Dus ik zou ff kijken of je dat goed doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeen tijdje wachten of de cd andersom leggen of een voorzichtig de cd eens kuisen met een doekje en als dat niet werkt is de cd stuk of je kan het terugbrengen en dat kan dat je dan je geld ervoor terug krijgt en een ander spel dan kan kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kaan aan verschillende dingen liggen. De CD-lezer kan kapot zijn of de CD's kunnen beschadigd zijn.