nee jailbreaken is aleen voor een ipod/iphone , je kan hem wel laten ombouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar natuurlijk kan je jailbreaken. -jailbreak €20 euro. - ombouwen € 150 euro. En ze zijn allebij ongeveer het zelfde ik ga ook jailbreaken ga naar consolewinkel.nl voor meer informatie.....
Ja dat kan!

http://www.dkszone.net/psgroove-free-open-source-jailbreak-ps3-released
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb samen met mijn vader mijn Wii omgebouwd (software-matig). (Dus niets voor betaald.) Ik heb er nu een harde schijf aan hangen van 1TB, dus ik kan er gewoon zo'n 250 spellen opzetten. ( Ik kan nog steeds online, en de disc lezer doet het ook nog steeds, zelfs met backup (nep) spellen. Maar ja, volgens mij kan je de ps3 wel een soort van gekraakt worden, alleen heet dit niet jailbreaken. Suc6 ermee hè