kan een stopcontact met usb poort bij een ipod touch?

Ik heb al een tijd een ipod touch maar altijd als hij leeg is moet ik hem opladen via de pc dan heb je zo'n stopcontact met usb poort (http://www.bol.com/nl/p/elektronica/konig-usb-dual-lader-voor-ipod-mp3-spelers/9000000006730960/index.html) en dan staart er dat je dan kan opladen via een stopcontact. maar werkt dat ook echt bij een ipod touch?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik had zo'n ding thuis liggen en daar deed hij het niet:S het is voor een ipod touch 4G maakt dat uit? want bij zo'n drie in een lader wat hieronder is aangegeven die link staat erbij welke ipods en iphones eropdoen en daar staat Ipod touch 4G niet bij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Dat werkt volgens mij bij elk apparaat wanneer je een verleng stuk heb voor op het lichtnet.

Je kan voor alle zekerheid even kijken in de handleiding, als er geen waarschuwing bij staat, lijkt me niet, dan kan het gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
USB is USB dat wil ook gewoon zeggen dat deze gewoon 5 Volt moet leveren, en dat je gewoon je Ipod er mee kan opladen. ( let wel op met onweer :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb diezelfde en hij werkt prima. Je verbind de ipod met dit apparaatje via die kabel waarmee je hem oplaad via de computer, en dan doet hij het gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf de officiële lader van Apple gekocht, maar dat apparaat lijkt heel veel op wat jij in de link plaatst.
Een collega van mij had een goedkope usb stopcontact lader gekocht, en die werkte niet met de iPod, maar misschien werkt deze wel.
Ik ben in elk geval erg blij met die lader van mij, hij werkt perfect, en zelfs in landen waar ze een ander soort stopcontact hebben :)

Toegevoegd na 1 dag:
Naar aanleiding van je uitbreiding: Je kunt denk ik het beste een officiële Apple USB lader halen. Die zijn iets duurder, maar daarvan weet je zeker dat die werkt.
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden
als het een usb loader is kan dat gewoon want die geven een spanning van 5 volt dc bij 180 ma af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede en goedkope lader voor de iPod touch is de 3in1 lader, waarmee je 'm zowel via het stopcontact als in de auto kan opladen en een extra oprolbaar USB kabeltje;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik 'm met mijn iPod touch 4G en hij laadt dus prima op ;-)