Is er ook een gamecam voor ps2?

eigenlijk het zelfde als dit (zie link).
http://www.youtube.com/watch?v=RsrPz6Ksxts
maar dan voor de ps2

Toegevoegd na 25 minuten:
reactie op ik127
Dit is een webcam waar je zelf op te zien komt.
zodat je zelf de controller bent.

maar ik zoek er 1 die opneemt wat er op de ps2 te zien is.
zodat ik het op youtube kan zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

http://www.ciao-shopping.nl/Eye_Toy_Spy_Toy_Camera_PS2__636682
ja die bestaan, dit is dan ff als voorbeeld met een spel. maar ze zullen ook wel los te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een webcam waar je zelf op te zien komt.
zodat je zelf de controller bent. maar ik zoek er 1 die opneemt wat er op de ps2 te zien is.
zodat ik het op youtube kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oww sorry:), nee ik denk het niet, wat je wel kan doen is als je pc een video ingang heeft ( er zijn ook adapters te koop van scart naar USB. ) en het dan via je PC opnemen.
( je ziet ze wel eens in een krantje, voor het digitalizeren van je videobanden. het maakt nits uit of je er nu een videorecoorder op aansluit of een WII of wat dan ook, als het maar scart heeft. veel suc6!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je precies?
bij mij maak je het duidelijker door het in stapjes uit te leggen.
of iets korter