kan ik zelf mijn ps2 ombouwen?

Ik wil mijn ps2 niet open schroeven.

Zo ja?
hoe jailbreak ik mijn ps2?

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry jailbreak moet ombouwen zijn ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo nee?
hoeveel kost het ombouwen dan?
en wie is er verantwoordelijk voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Het is mogelijk dit zelf te doen,maar het is niet aan te raden tenzij je weet waar je mee bezig bent !
Je moet namelijk een chip in je ps2 solderen !!
dan moet hij dus ook open.

ik heb hier een andere optie voor het spelen van gekopieerde spellen met een stukje uitleg.

1e link is een Slide-Card.

Op een origineel PS2 spel, staat het spel en een bootsector.
Wanneer je het spel kopieert, wordt de bootsector niet meegekopieerd.

Een Slide-Card is niets anders dan een stukje kunststof om je PS2 open te maken, zonder de eject knop aan te raken (je ps2 "weet" dus niet dat hij geopend word). Je moet dan nog wel een cd/dvd hebben met een bootsector.Die staan onder swap magic hierbeneden.

Doe de cd in je PS2, en de bootsector wordt geladen.
Nu open je je PS2 met de Slide-Card, zodat je PS2 zelf niet merkt dat ie geopend wordt.
Leg nu het gekopieerd spel erin, en voila, het spel werkt.

2e link is Swap magic

In het begin waren DVD Region X en Action Replay van Datel populaire swap-discs. Maar deze producten waren met gebrek aan beter de alternatieven van deze tijd. Nu hebben we Swap Magic discs.

Swap Magic Bootdiscs zijn ontworpen voor maar 1 doel: import spellen opstarten. Het Swap Magic 3 pakket bestaat uit 2 discs. Eén om CD-R spellen op te starten en de andere om DVD-R spellen op te starten. Op deze discs staat alle informatie die nodig is om een backup te starten.

3e link
Als je hem per se wilt laten ombouwen of laten flashen kan dat ook,op verschillende plekken.kosten tussen de 70 en de 90 eurootjes.bijvoorbeeld hier - http://www.ps2flash.nl/

Toegevoegd na 50 seconden:
Bij deze ombouwer krijg je garantie op de ombouw uiteraard !!!