Hoe internet op de xbox 360 (zie uitleg)

Ik heb net een Xbox 360 2de hands aangeschaft. Alleen onze router is beneden en een kabeltje is geen optie. Ik weet dat er van di draadloze ontvangers voor de Xbox te koop zijn maar die zijn heel duur. Zijn er ook nog andere mogelijkheden? Wij hebben bij die router een USB stick ontvangen die internet verbinding kan ontvangen. Kan ik deze in de Xbox stoppen bijv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

er zijn 2 mogelijkheden namelijk met een kabel of je kan die wireless kopen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel een ander mogelijkheid, dat is het ethernet kabel gebruiken. Heb je je computer vlak bij je xbox?
Dan kan je de ethernet kabel van je pc af halen en aan je xbox aansluiten. (advies)
En het laatste die usb stick. ik denk niet dat het voor xbox is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij werkt het om via een pc of laptop internet door te sluizen naar mijn xbox360 via een internet kabeltje van 1meter ,dan moet je een netwerkbrug maken en dan ben je klaar dan heb je internet op je xbox en PC (of laptop)