Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met een Acer laptop?

ik twijfel over de aankoop van een:

Acer Aspire 3410-743G16n

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ook geen goede ervaringen met een Acer laptop. Binnen 3 jaar was de harde schijf kapot. Bij een andere Acer Desktop moesten we deze 3x opsturen voor reparatie binnen de garantietermijn en was hij nog niet goed.

De (zelfstandig) reparateur van de laptop zei dat hij heel veel Acers binnenkreeg voor reparatie. Hij raadde ons het merk af.

Toegevoegd na 2 minuten:
De kapotte harde schijf kwam volgens de reparateur door de hitte die vrijkwam in de laptop (de laptop kon de warmte niet goed kwijt).

Voor ons nooit meer een Acer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb niet de laptop waar jij over twijfelt, maar heb wel een andere Acer laptop, waar ik negatieve ervaringen mee heb. Iedere dag wordt mijn beeld een paar keer ineens wit. Ik moet dan mijn laptop opnieuw opstarten, wil alles het weer doen. Het ligt niet aan mezelf, want mijn broer, ook met een Acer laptop, heeft ook last van dit probleem. Bij hem valt zijn laptop ook regelmatig zomaar uit. In de elektronica winkel weten ze er ook geen raad mee...

Ik zou die laptop niet kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer is in mijn ogen geen goede keuze. Mijn ervaringen zijn goedkope, totaal niet degelijke laptops en een waardeloze klantenservice. Ik weet dat Acer laptops vrij goedkoop zijn, maar in dit geval is goedkoop duurkoop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je een alternatief zoekt, ik ben overgestapt op HP. Degelijke laptops en een goede klantenservice. Tot nu toe geen klachten gehad. Hetzelfde geldt voor mijn Asus laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn laptop van Acer inmiddels alweer 4 jaar. Het is een Acer Aspire 5040 en heb geen enkele klachten over dit apparaat. Doet het prima, alleen wordt de batterij nogal heet, dus op schoot met je laptop zitten geeft je een erg warm been :). Maar voor de rest geen klachten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu ook ruim een jaar een acer aspire 57322 en nu ook een half jaar zo'n mini en ik ben er SUPER tevreden over, snel alles werkt heerlijk apparaat
13 jaar geleden
Ik heb al 6,5 jaar een Acer en ben er erg tevreden over. Hij wordt zeer intensief gebruikt en zelfs de accu is nog erg goed, tot mijn verbazing. Het enige wat ik erin heb gedaan is geheugen, voor de rest nog nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben er niet zo tevreden over. bij sims2 spelen valt ie altijd uit door oververhitting. ik zou het niet doen... succes!

Toegevoegd na 9 minuten:
o ja. niet te vergeten, bij mijn tante is ie gecrasht! ;-)