Wat zijn nog meer spellen als SWAT 1/2/3/4?

Dus, met teamwork (4 mensen ±) en het liefst dat je kan commanderen? Liefst in gebouwen, dus als swat

Toegevoegd na 33 minuten:
2 goede antwoorden, maar kijk eens http://www.youtube.com/watch?v=uyrKyJYiKEQ om te weten wat ik een beetje wil.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

je hebt rainbow six vegas 2
http://www.youtube.com/watch?v=cyrWvcq3Hls dat heb ik zelf nooit gespeeld
en de socom series zijn er goed dan krijg je de leiding over een team navy seals. Je moet wel goed zijn in zulke games want hier ligt de nadruk echt op het commanderen bijvoorbeeld waar je je team heen laat lopen of ze vrij mogen schieten of juist niet schieten of voor een afleiding moeten zorgen maar dan moet je maar even de trailer opzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 woorden, Fantastisch spel. Ik vind dit echt het beste antwoord! Dankje

Andere antwoorden (3)

Counter strike is het ultieme spel hiervoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
battlefield series....medal of honor series of callofduty series ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Splinter cell