Is er in de Sims 3 een mogelijkheid, om veel dingen tegelijk te verplaatsen?

Bijvoorbeeld 20 druiven uit je inventaris naar je koelkast, of 200 schroot naar de werkbank(uitbreiding: Ambities)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
2.4K

Het beste antwoord

Linkbovenin het icoontje van het item dat je wil verplaatsen (als ik me goed herinner) staat een klein pijltje. Als je vanaf dat pijltje sleept, verplaats je de hele stapel in 1 keer.

Toegevoegd na 58 seconden:
Het klopt ongeveer wat ik al zei:

Look at the top left of the item box, you'll see a little triangle in the corner. Hover your cursor over it and the tooltips should say multiple pickup or something. Drag them using that corner, and you move the whole stack.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt precies