Waar kan ik online goedkoop veel legale uitgerangeerde topgames bestellen?

Met de nadruk op veel keuze en legaal en goedkoop.
(Alleen nieuw en ongeopend.)

Zoals laatst, CIV3 en Simcity4 elk voor 2 of 3 euro (maar dan in de uitverkoopbakken in een speelgoedwinkel - maar dat tref ik niet zo vaak). Geen geld voor zo'n topper. Dat 't een oud spel is met verouderde graphics, deert me niet. 't Gaat om gameplay.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

voor die prijzen zul je toch echt de bakken in moeten duiken ..... denk aan winstmarges en verzendkosten , de meeste willen ook niet veel oude titels in hun voorraad hebben .
Ik zelf doe vaak een rondje , na kerst of nu in de zomer , als ze weinig verkopen en ze de voorraden opruimen.
Free record shop , bart smit , dixons , media markt enz.

vind zelfs top xbox 360 games voor 5 euro of 7,50 3 maanden daarvoor uitgebracht , en A titels .
ook Pc wat je zegt 3 , 4 , ze hebben nu ook die pakketten met thema's en 10 top titels voor 25 of zo .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zo'n winkel vindt, dan mag je het mij ook laten weten :)

Ik bestel wel eens tweedehands spellen bij www.dimensionplus.nl (1,95 verzendkosten)

Daar zijn ze mooi afgeprijsd en ik krijg je altijd in zeer goede kwaliteit binnen. Ze zijn helaas echter geen 2 a 3 euro.

Ook Game Mania heeft een tweedehands afdeling waar je tot onder 5 euro kunt halen. Hier heb ik zelf echter nog geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Steam hebben ze regelmatig games voor maar een paar euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eens kijken op www.bol.com er worden hier nieuwe maar ook tegenwoordig 2ehands games aangeboden voor een paar euro per stuk.

Succes !!