Kan je lang varen in Just Cause 2 met een boot of is het watergedeelte er erg beperkt?

Toegevoegd na 4 minuten:
Bijkomende vragen:
- Is Just Cause 1 qua waterhoeveelheid uitgebreider dan Just Cause 2 of heeft Just Cause 2 meer water ?

Sorry voor de rare vraag maar ik speel graag watergames op de pc, kan ik eraan doen... lol

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er is in JC2 een overvloed aan water. Het gebied is STUKKEN groter dan deel 1. Dus ik denk dat je wel wat kan waterpret kan hebben ermee.