Hoe kan ik kingdom hearts spelen met een switch pro controller?

Ik wil graag Kingdom Hearts spelen op mijn PC.
De game is alleen dom genoeg om het telkens te herkennen als een toetsenbord.
Ik heb van alles geprobeerd. Ik zocht op het internet, maar de aangeraden oplossingen zijn nergens meer terug te vinden!
P.S. Mijn excuses als ik een beetje boos overkom. Ik heb zoveel geprobeerd maar als niks werkt dan snap je, denk ik, wel dat ik boos word.
1. Mijn controller verbinden via Bluetooth. Normaal gesproken staat Bluetooth altijd aan.
2. Ik open Steam, waarna ik de Epic Games Launcher (EGL) opstart. Met behulp van een YouTube video weet ik dat je deze twee moet verbinden.
3. Binnen de EGL laat ik 1.5 + 2.5 remix installeren. Mocht het nou goed werken dan kan ik daar het beste beginnen.
4. Nadat de installatie is voltooid open ik de game. De symbolen die gebruikt worden om knoppen aan te geven zijn toetsenbord-knoppen.

10 maanden geleden
in: Games
LeonardN
10 maanden geleden
"Ik heb van alles geprobeerd."
Wat dan?
Wat je nu voor elkaar gaat krijgen is dat mensen gaan zoeken en met dezelfde oplossingen komen die jij al geprobeerd hebt.
Asterixfan1
10 maanden geleden
Nou, ik heb geprobeerd het stappenplan dat anderen zeggen dat de oplossing is gevolgd, maar op een gegeven moment liep ik vast, omdat ze verwezen naar een knop die niet bestond.
SimonV
10 maanden geleden
Deze gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=zONy9gG6tGc
https://www.youtube.com/watch?v=P7NGBH_g9cQ
LeonardN
10 maanden geleden
"dat anderen zeggen"
Ahhh
"omdat ze verwezen naar een knop die niet bestond."
duidelijk... Misschien ben ik niet duidelijk, maar je zal vast werken met een bron/link.
Een website met uitleg, een video op youtube.
Kan je die delen?
Asterixfan1
10 maanden geleden
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/controller-acting-like-a-mouse-on-windows-10/b0400895-3ae0-449e-8b34-e227d3cc201b
AnnBoo8146
10 maanden geleden
Het is mij niet duidelijk om wat voor controller het gaat op het forum.
Misschien helpt de volgende site je wel verder. Dit gaat specifiek om de Nintendo Switch Pro controller.
https://www.pcmag.com/how-to/how-to-use-a-nintendo-switch-pro-controller-on-a-pc
LeonardN
10 maanden geleden
Dat is niet een methode om iets voor elkaar te krijgen. Dat is een probleemoplossing. Heb je het probleem dat je controller als een muis werkt?
Kan je er een verhaaltje van maken?
Iets in de vorm van. Ik wil dit.
Ik probeerde dat, wat op deze site staat (naam site)
Toen kreeg ik als probleem zus en zo.... Dit lijkt me een beginpunt.
https://www.pcmag.com/how-to/how-to-use-a-nintendo-switch-pro-controller-on-a-pc
Asterixfan1
10 maanden geleden
Nou, ik wil graag dat de Switch Pro Controller zich niet meer als een muis gedraagt, want ik weet wel zeker dat dat de oorzaak is.
LeonardN
10 maanden geleden
En wederom begin je zomaar ergens.
Maak er nou eens een verhaal van.
Welke stappen heb je doorlopen?
1. Controller aangesloten
2. Hij werkt als een muis
Of zit er iets tussen 1 en 2?

Geef als eerste antwoord