wie kent leuke games voor pc?

ik zoek spelletjes die niet te zwaar zijn voor een pc

de spel die ik zoek moet een beetje op de sims of virtual families lijken..

ik wil geen geweldadige games..

voor meisjes van 12-15 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.8K

Het beste antwoord

Hoe lijkt een race spel jou dan? Ik zou dan gaan voor Need for Speed, zo als ik hoor van meisjes vinden zij dat het beste race spel, dus beter dan de wat meer realistischere race games. Ik zou dan gaan voor Need For Speed Underground (NFSU) (2). Dit is zeker niet een zwaar spel en ik vond hem persoonlijk heel leuk vroeger. Maar ik ben een jongen (of man? Wat ben je nou eigenlijk als je 17 bent?) en dat kan dan dus anders zijn bij meisjes..?
Anders spellen met hetzelfde idee als The Sims is Roller Coaster Tycoon. Ga dan niet voor nummer drie, maar de eerste of tweede versie, dit omdat je per sé geen zwaar spel wou. Misschien anders Theme Hospital wel, daar moet je een ziekenhuis bouwen. Het is geen bekend spel maar ik speelde het vroeger wel eens, toen vond ik het wel leuk altijd... Het heeft zegmaar wel het bouw en 'leef' principe wat je ook terugvind bij Rollercoaster Tycoon en The Sims. Zo heb je natuurlijk ook nog Zoo tycoon alleen hier was ik persoonlijk geen fan van, maar smaken verschillen. Wat ik je ook wel kan aanraden is om te kijken naar Worms, dat is namelijk een multiplayer spel en als je de mogelijkheid hebt om met z'n tweeën te spelen is het natuurlijk veel leuker (misschien krijg je er dan weer een expertise er bij ipv uren lang babbelen) Alleen de meeste meisjes vonden dat geen leuk spel, maar ik ken je niet en weet dus niet of jij het ook leuk gaat vinden.
Wat ook wel leuk kan zijn voor eventjes is 'Chicken Invaders' Ook zeker geen zwaar spel, maar het is wel leuk. Jammer alleen dat het zo snel verveelt. Je hebt met dit spel ook een coöp functie. Moet wel zeggen dat er ergens wel een klein beetje een schiet spel is, maar dat moetje dan maar gewoon ff een keer kijken, het is niet echt een schiet spel... Kan me best voorstellen dat jij, als meisje zijnde dat ook niet leuk gaat vinden, maar ik wou het je wel aanraden.
Als NFSU 2 het goed doet op je computer kan ik je ook NFSU MW (Most Wanted) aanraden. Het is hetzelfde principe als NFSU2 alleen daar heb je ook politie waar je je ook wel enige uren aan kan vermaken.

Verder kan ik je niet helpen omdat ik zelf altijd juist de geweldadige spellen mooi vind, en deze wil jij per se niet. Nouja,, The Sims, Rollercoaster tycoon en racegames heb ik ook uuuuuuren plezier aan gehad. Meer games kan ik zo niet voor je opnoemen maar als me wat te binnenschiet zal ik het er nog wel ff bij zetten!

Wat ergelijk trouwens die maximale berichtlengte, Ik zit nu al weer op de maximaal toegelaten 2500 woorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga eens naar www.zylom.nl en kijk daar naar de spelletjes. Er zijn er verschillende die op virtual families lijken. Je kunt deze spellen 1 uur gratis spelen, of je koopt ze. Zelf ben ik een verslaafde en heb een abonnement waardoor ik alle deluxe spelletjes onbeperkt kan spelen voor 20 euro in de maand.

De sims is momenteel trouwens wel enorm zwaar voor een gemiddelde pc, dus als je sims 3 kunt spelen, zou ik me over mijn pc niet veel zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://pc-game.eigenstart.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger speelde ik altijd zoo tycoon (dierentuin bouwen en onderhouden) en rollercoaster tycoon (hetzelfde maar dan voor pretpark), misschien is dat wat?

Op bol.com kun je ze bestellen, is niet duur