Weet iemand een goede RPG voor op de Nintendo DS?

Ik heb inmiddels Dragon Quest gespeeld en zoek RPG's die daar op lijken. Weet iemand goede titels voor me?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Welke Dragon quest heb je gespeeld? Er zijn inmiddels twee verschillende van te krijgen namelijk.
- Dragon quest monsters: joker
- Dragon quest IX

Zijn allebei op de DS en hartstikke leuk.

Voor de rest zijn er niet zoveel RPG's op de DS die zowel grafisch als qua gameplay op Dragon quest lijken.
Als je een grafische verwant zoekt zou je Zelda of FF-Crystal Chronicles kunnen proberen. Maar als je echt voor RPG gameplay wilt gaan moet je misschien maar eens kijken naar Etrian Odyssey of FF III.

Natuurlijk zijn er ook nog de pokémon reeks en mario & luigi-Partners in time. Ik weet echter niet of dit jouw type spel is.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende op weg geholpen. :)