Kan je de sims 4 spelen op een laptop die geen gaming laptop is?

Ik heb zelf een HP probook. En zo ja, is dit slecht voor de laptop?

2 jaar geleden
in: Games
2.4K
limonadesiroop2016
2 jaar geleden
Je kan het zeker wel spelen op je laptop. Alleen is het de vraag of alles soepel verloopt, je kunt de graphics op low zetten misschien heb je dan minder lagg. Het is niet perse slecht voor je laptop het enige puntje is dat je laptop kan oververhitten.

Antwoorden (1)

Dat kan, mits je laptop krachtig genoeg is om het spel speelbaar te kunnen spelen. Het is belangrijk dat je laptop een krachtige videokaart en processor heeft. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat je last krijgt van lage frame rate ofwel haperingen op je scherm.

https://www.game-debate.com/can-I-run/?EA

Bekijk hier of je laptop krachtig genoeg is om het te kunnen spelen.