Het is de uitgever van het spel Rollerball.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rollerball_(computerspel)
Rollerball is een computerspel dat in 1984 werd ontwikkeld en uitgegeven door HAL Laboratory. Het spel is een flipperkast bedoeld voor één tot vier spelers. Het spel kent twee varianten genaamd Skyscraper en Matchplay.
AHHHH

Het is idd HAI

Hall America Inc.
=
https://en.wikipedia.org/wiki/HAL_Laboratory#History
Some of its early titles were also released as HAL America Inc. (HAI), a North American subsidiary of the company led by Yash Terakura and based in Beaverton, Oregon, USA.[11]
Google vertaald:
Sommige van zijn vroege titels werden ook uitgebracht als HAL America Inc. ( HAI ), een Noord-Amerikaanse dochteronderneming van het bedrijf onder leiding van Yash Terakura en is gevestigd in Beaverton, Oregon, USA . [11]
Toegevoegd op 08 januari 2022 19:03: tekst
Plaatje bij antwoord
2 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
TOP... !
Weer een raadsel opgelost.
Thanks