Kan ik, nu ik A Link Between Worlds gespeeld heb, Ocarina of Time 3D spelen?

Ik heb nu al A Link Between Worlds uitgespeeld.
Nu heb ik al Ocarina of Time 3D aangeschaft.
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar dit spel.'
Kan ik, nu ik A Link Between Worlds gespeeld heb, Ocarina of Time 3D spelen?

2 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (1)

Ja, en dat geldt zo voor (bijna) alle Zelda games.
Deze hebben namelijk vaak geen (harde) volgorde of een doorlopend verhaal.

Ocarina of Time voor de 3DS is eerder uitgegeven dan A Link Between Worlds.
Ocarina of Time voor de N64 is VEEL eerder uitgegeven dan A Link Between Worlds.

A Link Between Worlds is een zacht vervolg op A Link to the Past.
https://zelda.fandom.com/wiki/The_Legend_of_Zelda:_A_Link_Between_World
==
En uiteindelijk geldt natuurlijk altijd een ja op het type vraag wat je stelt. Je kan elke game spelen na elke andere game. Ook juist tegen de chronologie in.
Toegevoegd op 30 november 2021 08:33: tekst
2 jaar geleden
Asterixfan1
2 jaar geleden
Maar wat betreft de moeilijkheid?
A Link Between Worlds is voor zover de enige Zelda game die ik heb gespeeld.
Ik wil het niet té moeilijk voor me maken.
LeonardN
2 jaar geleden
Het is anders omdat het 3D is. Maar echt moeilijk is OoT niet, niet in mijn herinnering. Zeker niet nu internet vol staat van uitleg op Youtube mocht je een dungeon of gevecht niet gelijk snappen.