Speelt een pokewalker in iedere taal?

Als ik een pokéwalker in Spanje koop, zou de Pokewalker dan Spaans zijn, of werkt het gewoon met de door jou gekozen taal? Dus als ik een game heb in het Engels, dat de taal dus engels is.

2 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (1)

De taal van de pokewalker synchroniseert met de taal van het spel; als je spel Engelstalig is, zal de pokewalker dat dus ook zijn. De handleiding en verpakking verschilt wel per land.

Bron: "When a Pokéwalker is synced with a new game, the language of the Pokéwalker will change to match that game. For example, if a Pokéwalker that came with a Japanese game is synced with an English game, after syncing, the Pokéwalker will be in English. This suggests that very little data is stored on the Pokéwalker itself."