Kan je een gebruikte Nintendo switch code verkopen?

Ik heb een spel gekregen voor mijn Nintendo switch deze moest ik downloaden met een code. Nou had ik dat gedaan maar vind ik het spel niet leuk. Kan ik deze nu nog verkopen als ik hem van mijn switch af haal? Of zou ik hem op een andere manier alsnog kunnen verkopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
10.8K

Antwoorden (1)

Nee DLC en/of Games die je moet downloaden kun je niet ruilen/doorverkopen, zodra je de DLC en/of Game wil downloaden moet je een overeenkomst accepteren waarin dat staat, hiermee is ook de herroepingsperiode verlopen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oo dat is jammer ik las wel ergens dat je het zou kunnen overzetten maar geld dat dan hier ook voor dat dat niet zou kunnen?? Want er stond iets van dat je dan 2 switchses bij elkaar moet hebben ofzo dat je het dan zou kunnen overzetten?