Hoe heet dat spelletje op je mobiel waarbij je in een ruimteschip kleurrijke bolletjes ontwijkt en kapot maakt?

Je bent een soort klein ruimte schip en je moet in een ruimte overleven, door de kleurrijke bolletjes te ontwijken en ze kapot te maken. Je kunt in die ruimte power ups krijgen zoals een ironman iets, of dat je schip kan vliegen of een boemerang gooit. Je verliest als je schip op een verkeerde manier zo een bolletje raakt. Als je het wel overleeft moet je proberen een deur in te vliegen om naar het volgende level te gaan. Iemand een idee welke game dit is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Bubble trouble volgensmij! Geweldig spel in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, maar nog net niet wat ik zoek, ziet er anders wel een leuk spel uit.