Wat zat er allemaal in de zakken chips van vroeger? Flippos maar ook plastic sleutels?

Het waren van die plastic sleutels die je met 1 ander iemand kon klikken en dan brak die af ofzo dan had diege gewonnen maar hoe heette dat nou...

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Games
4.7K

Het beste antwoord

Deze heetten BreaKeys.

"De BreaKeys zijn zoals de naam het laat vermoeden plastic speeltjes in de vorm van een sleutel. De bedoeling van het spel is dat twee spelers hun Breakey in elkaar klikken en er dan elk in een tegengestelde richting aan draaien. Op dat moment zal het uiteinde, de zogenaamde 'connector', van de zwakste BreaKey afbreken. De speler die al eigenaar was van de sterkste BreaKey krijgt dan ook de zwakke BreaKey van zijn tegenstander." Zie https://www.gva.be/cnt/oid285675/archief-springen-voor-breakeys.

Alleen zaten deze niet in zakken chips, maar waren ze te koop in zakjes van vijf stuks.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@antoni
Ik wil je een dikke vette duim geven maar dat mag blijkbaar pas vanaf level 2
Antoni
4 jaar geleden
Desondanks dank je wel voor het compliment! Ik vond het leuk het antwoord te zoeken (en te vinden!).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik vond het ook erg leuk om te zoeken maar na 3.5 uur hoofd moest ik het echt opdragen naar een expert. BAAS!
Hoe heb je het uiteindelijk kunnen vinden? Ik kwam alleen maar uit op die plastic kindersleutels...
Antoni
4 jaar geleden
Weet ik niet meer precies, sorry.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik ben al heel blij met het top antwoord! Fijn dat ik dit hoofdstuk af kon sluiten.